divendres, 30 de març del 2007

Removent la sang

Recepta proporcionada per Invasió Subtil

El PP vol tancar la senyal de TV3 al País Valencià el 25 d'abril, 300 anys després de la derrota d'Almansa. Sembla que cal una nova revolta per fer entrar en raó a esta colla de traïdors y infames a Déu, a sa pàtria y als furs de la terra (Pere Joan Porcar). És una broma de mal gust? Un malson? La seua darrera prova de maldat al poder???

...teniendo por presentado este escrito con los documentos que lo acompañan, se sirva admitirlo y, de acuerdo con lo en él expuesto, otorgue AUTORIZACIÓN DE ENTRADA en el lugar reseñado anteriormente a fin de que la Generalitat, en virtud de la resolcuión de 9 de enero de 2007 proceda a hacer efectivo el cese de las emisiones de televisión mediante el apagado y precinto de los correspondientes equipos. Ello se llevará a cabo el día 25 de abril de 2007 a partir de las .. horas, por los funcionarios de la Dirección General de Promoción Institucional, Juan Gisbert Moya, con DNI num. ........., y Juan-Carlos Carbonell Gandía, con DNI núm. .........., auxiliados por los agentes de la Policía adscrita a la Generalitat siguientes: Oficial ......., Policías ......, ...... y .........



2 comentaris:

Diestru ha dit...

Si tienes tiempo (y ganas) sigue un curioso debate en el diario digital asturiano "asturies.com", sobre la lengua valenciana:



http://www.asturies.com/tableru/vercola.php?cod=117426

Vent d Cabylia ha dit...

Veig que la discussió prompte va derivar cap a les diferències entre les fales eo-naiviegues, el gallec i el portuguès. En el nostre cas crec que la millor solució a nivell estatal seria la proposta per l'Organització pel Multilingüisme: una única denominació, català/valencià (en Correus, el BOE, l'administració...), i un únic estàndard, que encara està per fer.